Az Instagram és a Facebook után most mindenki a TikTokra figyel. Napról napra egyre több ember használja:
A TikTokon ma már nem csak a legfiatalabb korosztályt lehet elérni!
Vitathatatlanul a TikTok a legújabb és legmenőbb felület jelenleg a piacon. A TikTok felhasználók tartalomfogyasztási szokásai teljesen eltérnek attól amit az eddigi ismert social media platformokon figyelhettünk meg. Az egész képernyős rövid videók megkövetelik a felhasználó figyelmét, nincs párhuzamos médiafogyasztási tevékenység. Döntő többségük hanggal nézi a videókat, így biztosan egy felületre koncentrálnak.
A TikTok egyik legnagyobb előnye felhasználóként, hogy nagyon gyorsan alkalmazkodik az ízlésünkhöz: ugyanezt az okos gépi tanulási algoritmust a hirdetéseknél is lehet használni. A videók így azokat érik el, akik valóban kíváncsiak az üzenetre. Jelenleg még piaci átlagár alatt lehet hirdetni a felületen, ezért mindenképp érdemes belevágni a TikTok Ads kampányok futtatásába. Szerződött partnerügynökségen keresztül lehet hirdetni, bízd ránk a munkát!
+ Áfa / hó
+ Áfa / hó
+ Áfa / hó