Esettanulmány 2
110 vásárlás 6 óra alatt
Esetleírás:
Kiküldtünk egy Chatbot Messenger üzenetet egy márka közel 2000 feliratkozójának. Előzetesen megkérdeztük őket, hogy vásároltak-e már tőlünk és csak azoknak ment ki az üzenet, akik még sosem vásároltak tőlünk.
Folyamat: Nekik kiküldtünk egy hosszú üzenetet melynek több része volt
1. Rész - Fő ajánlat: Mivel még sosem vásároltál cégünktől, ezért szeretnénk felajánlani egy névvel ellátott kutyakendőt, amit most 2000 Ft helyett féláron tudsz tudsz megvásárolni.
2. Rész - Sürgetés: Ez az ajánlat csak ma éjfélig él. Ha érdekel kattints gomb!
3. Rész - Termék bemutatása: Ennél egyedibb kendőt biztosan nem tudsz tervezni: 18 féle szín, 16 féle betűszín, és közel 300 féle kombináció. Részletekért kattints gomb!
4. Rész - Bónusz: Ez még nem minden, ha most megrendeled részt veszel egy sorsoláson is, ahol egyedi névvel ellátott kutyafekhelyet sorsolunk ki. Továbbá meglepünk még egy 500 Ft értékű kuponnal ,amit egy ismerősödnek tudsz felajánlani. Vásárlás gomb!
Az üzenetek során folyamatosan lemorzsolódás volt, de akik végigvitték, megkapták a rendeléshez szükséges bankszámlaszámot és vásároltak
Eredmény:
Eredmény: 250 emberből 110 jutott el a végéig és mind vásárolt is!