Chatbot
Növeld a bevételed chatbotokkal

Valami újra vágysz?

Ha a hagyományos marketing megoldások mellett valami ujra vágysz akkor válaszd a Facebook Messenger chatbotot.

  • Teljesen automata és megállás nélkül dolgozik neked
  • Mindig a megfelelő tartalmat küldi megfelelő időben
  • Interaktív - azonnal választ ad, ami növeli a felhasználói élményt
  • Minden adatot eltárol
  • Mivel gép, így nem hibázik

Az eredmény 95%-os üzenet MEGNYITÁSI ARÁNY és tömeges személyreszabás, valós időben.

Chatbot kép

Értékesítés chatbottal

Egyetlen egy olyan marketing eszköz sem olyan hatékony, mint a Messenger marketing.

Jelöltgyűjtés

Chatbottal sokkal könnyebb feliratkozókat gyűjteni, mivel itt nem kell beírnia email címet ahhoz, hogy bekerüljön a rendszerbe.

Jelölt szegmentálás

A személyreszabott üzenetekkel és ajánlatokkal tovább növeljük a konverziót.

Értékelés gyűjtés

Csak azokat kérjük meg Google, vagy FB oldalunk véleményezésére, akik előzőleg jól értékeltek minket.

Jelölt gondozás

Feliratkozás utáni üdvözlő sorozat, hogy a minőségibb ügyfélszolgálattal elégedettebb vásárlók legyenek.

Jelölt lezárása

Habár a chatbot lezárásra is alkalmas, de alapvetően nem ez a fő célja. Hamarosan már itt is megszokott lesz a vásárlás.

Utánkövetés

Sokkal könnyebb kiépíteni egy rövidtávú jelöltgondozó rendszert, mint az email marketingben.

Szeretnél chatbotot?

Vágjunk bele!

Ár

150.000 Ft

(Nettó)

Tartalmazza:

  • Chatbot megtervezése és megépítése
  • Üdvözlő üzenet+kötelező elemek kialakítása
  • Feliratkozó gyüjtés
  • Szegmentáló kérdéssor
  • Kulcsszófelismerés (max 20)
  • Email cím és egyéb adatok bekérése

Amire büszkék vagyunk

Esettanulmányok

Értékelés

Esettanulmány 1

1900+ értékelés 3 óra alatt

Esetleírás:

A Doglike kutyafelszerelésekkel foglalkozó cég számára Chatbottal kiküldtünk 5000 embernek egy Facebook Messenger üzenetet, melyben egy nyereményjátékra invitáltuk őket, ahol 2 kutyafekhelyet sorsoltunk ki. 99%-uk megnyitotta az üzenetet! Az érdeklődők számára az üzenet végén 2 CTA gomb szerepelt: Indulhat (64%) és Nem érdekel (4%)

Folyamat:


Aki a nem érdekel gombra kattintott, attól elnézést kértünk a zavarásért. Annak a 64%-nak, aki az Indulhatra kattintott, elindult egy chat beszélgetés.


1.Üzenet: megkérdeztük tőlük hány évesek?( 99%-os válaszadás)


2.Üzenet: megkérdeztük használnak-e emailt, mert ha igen, akkor oda fogják megkapni a garantált ajándékutalványt, amivel részt vehetnek a nyereményjáték sorsolásán? (99%-os válaszadás)


3.Üzenet: megkértük, hogy értékeljék a Doglike Facebook oldalt, itt szerepelt egy átirányítás gomb az oldalra, majd miután értékelték, megkapták üzenetben a kupont!

Eredmény:

3 óra alatt több mint 1900 Fb értékelés és egy sikeres nyereményjáték!

vásárlás

Esettanulmány 2

110 vásárlás 6 óra alatt

Esetleírás:

Kiküldtünk egy Chatbot Messenger üzenetet egy márka közel 2000 feliratkozójának. Előzetesen megkérdeztük őket, hogy vásároltak-e már tőlünk és csak azoknak ment ki az üzenet, akik még sosem vásároltak tőlünk.

Folyamat: Nekik kiküldtünk egy hosszú üzenetet melynek több része volt


1. Rész - Fő ajánlat: Mivel még sosem vásároltál cégünktől, ezért szeretnénk felajánlani egy névvel ellátott kutyakendőt, amit most 2000 Ft helyett féláron tudsz tudsz megvásárolni.


2. Rész - Sürgetés: Ez az ajánlat csak ma éjfélig él. Ha érdekel kattints gomb!


3. Rész - Termék bemutatása: Ennél egyedibb kendőt biztosan nem tudsz tervezni: 18 féle szín, 16 féle betűszín, és közel 300 féle kombináció. Részletekért kattints gomb!


4. Rész - Bónusz: Ez még nem minden, ha most megrendeled részt veszel egy sorsoláson is, ahol egyedi névvel ellátott kutyafekhelyet sorsolunk ki. Továbbá meglepünk még egy 500 Ft értékű kuponnal ,amit egy ismerősödnek tudsz felajánlani. Vásárlás gomb!


Az üzenetek során folyamatosan lemorzsolódás volt, de akik végigvitték, megkapták a rendeléshez szükséges bankszámlaszámot és vásároltak


Eredmény:

Eredmény: 250 emberből 110 jutott el a végéig és mind vásárolt is!