Esettanulmány - avagy egy Eladás ösztönző influencer kampány számadatai 

Mindig is kíváncsi voltál mennyire hatékony az influencer marketing a valóságban?
Mindig érdekelt hogy a sokak szerint jól fizetett influencerek valóban hány embert érnek el és ezáltal milyen forgalomnövekedést tudnak hozni egy márka számára?

Ha kíváncsi vagy akkor olvasd el rövid cikkünk, ahol valódi számadatokkal mutatjuk mennyire is hatékony valójában egy jól megtervezett influencer marketing kampány. 

Azt az elején fontos leszögezni hogy egy jó kampány elemei a megfelelő stratégia és ehhez a megfelelő megvalósítás. Ha bármelyik hiányzik akkor mindegy milyen kampányról beszélünk az eredmény bukás lesz. Mi az Innowa Marketingnél mindig a számokban és a kemény munkában hiszünk ha egy kampányról van szó, legyen az influencer marketing, PPC hirdetés vagy épp videókészités. Jelen esetben fontos kiindulási alap hogy ügynökségünk több mint 5 éve szervez influencer marketing kampányokat a legkülönbözőbb megrendelők számára, legyen szó multinacionális vállalatokról vagy hazai KKV-król is. 

Esettaulmányunk egy luxus kozmetikai cég, a DRHAZI influencer kampányát mutatja be. A cél jelen esetben egy Eladás öszönző influencer kampány volt, ami azt jelenti hogy a hagyományos márkaépítésen túl, itt a fókusz a valós termékeladásokon volt. Tehát nem abban mértük a sikert hogy milyen jó posztok és Storyk születtek az Instagramon és hány fős nézettséget vagy hány százalékos engagementet sikerült megvalósítani, hanem feketén fehéren az eladási számok voltak a lényegesek. 

A kampányban 10 influencer vett részt, akik közt micro és macro influencer egyaránt megtalálható volt. A DRHAZI célközönsége a 30 feletti A kategóriás városi nők, akiket leginkább budapesti influencerek segítségével tudtunk elérni. Fontos volt továbbá a vásárlóképes követőbázis és a hiteles posztok. A technikai lebonyolításhoz szükség volt egy kuponkódos rendszerre, amivel mérni tudtuk az eredményeket és az Instagram követőket is az azonnali vásárlás felé terelni, ami egészen jól sikerült.

A kampány eredménye még minket is meglepett, ugyanis ekkora sikerre kevesen számítottak. A teljes bevétel az influencer termékeladásokból több mint 700.000 Ft lett, ami egy 1 hónapos kampány esetén 10 influencer segítségével igen jó eredmény. A kampány teljes elérése nagyjából 400.000 fő volt, amiből 15 vásárlás született. A DRHAZI egy luxus termék, de jól látható az eredményekből, hogy abszolút megéri influencerek segítségével hirdetni, hiszen egy jól felépített kampánnyal, ahol megfelelő típusú és követőbázisú influencerek vesznek részt igenis szép megtérülést lehet kihozni. Ez mutatja az influencerek valódi erejét, amelyet sajnos még napjainkban is sokan megkérdőjeleznek. 

Ha kedvet kaptál ajánlatot kérni vagy többet szeretnék megtudni az Innowa Marketing kampányokról akkor kattints és bátran keress minket, hogy tudjunk segíteni! Mert mi a valódi eredményekben hiszünk! 

 

Megértettem
Az oldal sütiket használ, a további használattal engedélyezed a sütiketBővebb info